12 Ocak 2016 Salı

YSL FOREVER YOUTH LIBERATOR GÖZ ÇEVRESİ KREMİ

Efenim eyi günler,

Geçen hafta koşuşturmaktan blog yazısı giremediğim gibi, bu hafta da internetim sürekli bozuk olunca hiçten yazı yazamadım.  Şu an size bu yazıyı bir word dosyasında yazıyorum. Bunu partnerim, kankitoşkam  Meltemciğime yollayacağım, o da düzenleyip sizinle paylaşacak. Yaa, böyle işine gücüne sahip çıkan insanlar var işte görüyorsunuz, hem de beş kuruş para almadan. Neyse, değerimiz kıymetimiz anlaşıldıysa yazıya geçebiliriz :D





Efendim üst tarafta görmüş olduğunuz ürünler gördüğünüz gibi tester ürünler. Peki ben niye bunların yorumunu yapıyorum? Hemen cevap vereyim: Çünkü bu ürünlerden bir tanesini çok uzun süre kullandım. Arkadaşlar ürün altı üstü 3 ml :





Ama bu kadar bereketli çıkacağını hakikaten düşünmemiştim. Gelelim bize vaad ettiklerine:

-    Kırışıklık karşıtı
-    Sıkılaştırıcı
-    Göz altındaki koyu halkaların düşmanı
-    Aydınlık görünüm kazandırıcı

Araştırmacı tetektif bıloggırınız üstün gözlem ve yorum yeteneğiyle ürünü ve vaadlerini mercek altına aldı. Buyrun efenim:
Öncelikle gözle görülür ve hissedilir iki etkisi varsa kesinlikle sıkılaştırıcılığı ve aydınlık kazandırması kanımca. Uyguladıktan sonra göz altınızdaki ve kenarlarınızdaki o çekilmeyi hissediyorsunuz. Tabii bu ürünün vaoovv diyeceğimiz bir yanı mı, bizi kandıran anlık kimyasal bir reaksiyon mu orasını bilemiyorum. Bir de güzel bir ışıltı veriyor şimdi ne yalan söyleyeyim. Bu açılardan tercih edilebilir.

Gelelim göz altı halkaları ve kırışıklıklara: Benim normalde göz altımda koyu halkalar olmadığı için iyi mi gelir bilemiyorum. Ancak arkadaşlar şu kırışıklık konusunda anlaşalım. Bu tarz ürünlerin sonucunu ancak yaşımızı başımızı alınca göreceğiz. Şu an sonuçlarını görmek mümkün müdür? Bana göre değildir. Bu uzun vadeli bir vaad. İster gider beş yüz liralık krem kullanırsınız, ister otuz liralık. On sene sonra bir bakarsınız hiçbir halt kullanmayan arkadaşınızda kırışıklıktan eser yok. Siz ise verdiğiniz parayla kalırsınız. Ahuahauhaua yalan mı ama? Yanlış anlaşılmasın burada en başta kendimi eleştiriyorum. Yani çuvaldızı totoma batırıyorum siz hiç merak etmeyin :D

Evet arkadaşlar, benim yaklaşık 2-3 aylık kullanım sonucu izlenimlerim bu şekilde. Var mı sizlerden kullanan? Memnun kalan kalmayan? Yorumlarınızı bekler, kokulu kokulu öpçüklerimi gönderirim.

Sevgiler,
Melisa


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder