10 Şubat 2016 Çarşamba

Bitenler 2016/2

Selamlar :)

Bir bitenler yazisiyla daha karsinizdayimmmm :) Yalniz bu sefer bitmekten ziyade kullanimina son vermek zorunda kaldigim ürünler de var, hadi gelin birlikte inceleyelim:


Temizlik Grubu: 

1) Vissmate Ultra Yogun Kivamli Camasir Suyu:

Uzun uzun yazdigim yaziya buradan (tik tik) ulasabilirsiniz. Cok severek kullandim, diger 3 secenegi ise bekliyor, 2.sine basladim, memnun bir sekilde kullanmaya devam ediyorum :) 2016`nin en etkili ürünlerinden biri hic süphesiz!

2) Yumos Extra Yumusatici:

Bu ciciyi de ne kadar severek kullandigimi biliyorsunuz (okuduysaniz :)), yumusacik yapiyor ve üstelik herkesce coooook begenilen bir kokusu var, stokta hala 2 tane var :)


Sac Bakim:
1) Ovex Hizli Sac Kurtarma ve Canlandirma Terapisi:

Bunun da yazisina buradan (tik tik) ulasabilirsiniz. Yine oldukca severek kullandigim bir ürün, sacimi yumusacik yapiyor, canlandiriyor da ve stoklar bittiginde mutlaka yeniden alinacak :)

Kokusu hakkinda bakalim yorumunuz nasil olacak? :)










Vücut Bakim:
1&2) Nivea Invisible For Black&White Deo Roll-On:

Bu güzellikleri yillardir kullaniyorum. Kokuyu önlemede üstlerine henüz birsey tanimiyorum (Yves Rocher`da vardi ama seriyi kaldirdilar -_-). Terlemeyi önlemez (önlememesi dogru birsey zatennnn) ama leke de birakmiyorlar, koku da kalmiyor, kacinci siseler bilmiyorum :) Stokta da hala 6 tane var :) Mavisinin kokusu biraz daha soft, pembesi biraz daha cicekli gibi geldi bana. Tavsiyemdir.







Makyaj Grubu:
1) Yves Rocher Nemlendirici Dudak Balmi Üzüm Özlü:
Ben bununla bir türlü barisamadim. Üzüm özlü dedi kalbimi caldi ama kokusunu sevemedim. Ucundan azicik kullandim ama aticam.

2) Maybelline The Falsies Volum` Express Black Drama:
Bence gelmis gecmis takma kirpik etkili drugstore rimeli. Her yerde bulabileceginiz, aninda takma kirpik efektli kirpiklere genelde 1-2.kat uygulamalarda ulasabileceginiz, indirim zamani da oldukca uygun fiyatlara ulasabileceginiz güzel bir üründür. Stoktaki diger rimellerimi eritme arzum nedeniyle bir süre almayacagim ama bittikten sonra They`re Real ve Yves Rocher rimelimle bunu bulunduracagim, baskasina gercekten ihtiyac yok :)

3) Maybelline ColorSensational Cream Gloss 130 - Exquisite Pink
Ah ben bunun degerini bilemedimmmm... Cok güzel bir renk, var ama yok gibi, simleri yilbasi agaci gibi yapmadan duduslari yine de isiltili gezmenizi sagliyor ve ben dudaklarimi olmamalari nedeniyle cok yememe ragmen o kadar kalici ki! Yalniz kokmaya basladilar, o nedenle atiyorum. Hicbir yerde de bulamadim :(((

4) Maybelline ColorSensational Shine Gloss:
Bu da üstteki hemserisi gibi ama üstteki kadar sevemedim, bu biraz daha dudaklari yapistirdi, yapistikca toplandi da.. Yukaridaki sim efektiyle onu örtbas ederken bunda bayagi belli oldu o yüzden kendisini wishlistime eklemedim :)



Evet tatlilarim, bu seferki bitenlerim bu sekildeydi, arasinda sizin kullandiginiz var mi? Özellikle lip gloss önerilerinize acigim, sevgilerimle, öpküyle,

Meltem


2 yorum:

  1. Yumosun hanimeli olanini denedin mi? Muhtesem ev misler gibi kokuyor ve o koku evden cikmiyor sahane ben cok begendim :) ne guzel makyaj urunu bitirebilmissin darisi basima!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya onun kokusunu birkaç evde denk gelince çok sevdim ama şişenin kapğını açıp kokladığım zamanlarda çok itti beni o yüzden hiç almadım :( bir gün cesaretlenirsem deneyeceğim :) makyaj ürünlerini de pek bitirdim denemez ama bu sene istikrarlıyım, hepsi bitecek! :D öptüüümmm ~Meltem

      Sil