14 Şubat 2016 Pazar

BİTENLER, BİTTİ DE KURTULDUMLAR, NAYIR BİTEMEZSİN BENİ BIRAKAMAZSINLAR :D

Efendim hayırlı akşamlar,
Bu yazıya dikkat ettiyseniz arkada açık mavi bir fon var. Yazarınız Melisa da bu işlerden hiç anlamadığı için, yaptığı bu hatalı seçimi bir türlü düzeltemedi. O sebeple bunu görmemiş gibi davranıp hemen yazımıza geçiyoruz :D

Bir bitenler dosyası daha. Hem de dolu dolu.. Görselimiz için buyursunlar efenim:


Sağ baştan :

watsons ağda bantları: Önce güzel ve kullanışlı olduklarını düşünmüştüm. Ancak, sonrasında istediğim verimi bir türlü alamadım. Bir daha kullanacağımı düşünmüyorum.

Yaşam dükkanı- missw allık: Harika bir allıktı, bittiğine çok üzüldüm. Rengi, kalıcılığı, sürümünün kolay oluşu ve kimyasalsız içeriğiyle kalbimi fethetti. Tekrar almayı düşünüyorum.

Dalin bebe sabunu: Arkadaşıma kalmaya gittiğimde yüz temizleme jelimi unutmuş ve o niyetle almıştım. Her alanda kullandım :D Almamak elde değil, kokusu zaten mest ediyor insanı.

Avon little black dress body spray: Benim sene içerisinde bir iki kez muhakkak kullandığım, vazgeçemediğim koku. Vücut spreyi de bana kalırsa parfümü kadar iyi iş çıkarıyor. Tekrar alacağım kesinlikle.

Essence Sun club bronzer: Ben bunu Almanya sularında iken almıştım. Daha sonra ülkemize de beyaz ve koyu tenliler için iki tercihli olarak geldi. Fiyat performans düzeyinde gayet başarılıydı. Ancak başka markalara da şans vermek istiyorum.

Dermokil kil maskesi: Bu markaya hayranım. Kil maskesi konusunda tek geçiyorum kendilerini. Ne zaman uygulayıp dışarı çıksam cildimle ilgili iltifatlar alıyorum. Tabii ki sürekli alınacak.

John frieda sarı saçlar için şampuan: Bunun için ayrıca bir yazı yazmıştım. Onu da okuyabilirsiniz. Senede bir iki defa kullanıyorum bu şampuanları ama olmazsa da yaşabilirim bence :D

Nivea lip balmlar: O kadar pişmanım ki şunları o lise dönemimde sürekli kullandığıma.. Dudaklarımın iç tarafı beyaz noktacıklarla doldu ve seneler geçti, onlar geçmedi. Bir daha elimi dahi sürmem.

Otacı saç bakım yağı: Bunun da yazısını yazmıştım. Otacıyı çok seviyorum, bu ürünü de çok başarılıydı. 

Nivea hacim verici saç kremi: Lipbalmlarına ne kadar düşmansam, şampuanlarına da bir o kadar aşığım. Ne zaman yurt dışına gitsem 2 çift muhakkak alıp getiririm. Neden bunları ülkemize hala getirmediler, anlamış değil. Yurt dışına giden bir tanıdığınız olursa sipariş veriniz. Bir zahmet alıp getirsin. Çok sevaba girecek :D

Bioderma yüz temizleme jeli ve nemlendiricisi: Daha önce ayrıntılı yazısını yazmıştım. İki cümle ile geçmem gerekirse; ekstra bir etkisini gözlemleyemedim ama memnun kaldım. Tekrar alabilirim. İndirime sık sık giren bir ürün.

Bargello parfüm: Artık doldurma parfümleri pek kullanmıyorum. Böyle bir tercihim olduğu zaman da ya bargello ya da dp oluyor seçimim.

Limonian Collagen maskesi: Yine daha önce yazısını yazdığım bir ürün. Kuru ciltlere hitap etmesine rağmen, yağlı ciltli biri olarak sevdim bu maskeyi. Diğer çeşitleri de var elimde. Onları kullanayım, sonrasında tekrar alacaklarım arasında olacak.

The Balm Hot Mama allık: Allık bitirme konusunda bir uzman olduğumu biliyorsunuz :D Bu allığı da yedim bitirdim. Çok sevdiğimden mi? Hayır. Bitsin de kurtulayım dediğimden :D Beyaz tenli biri olarak kendime hiç yakıştırmadım. Bir daha da almayı düşünmüyorum.


Allığın hemen yanında duran 3 oje:
Flormar, Golden Rose ve Pastel ojeler: Golden Rosa ait o Eyfel kuleli ojelerden bir daha asla almayı düşünmüyorum öncelikle. Kurumak bilmiyor kendileri. Pastel oje çok çabuk bozuldu, üzdü biz sevenlerini. Flormar ise artık sonuna gelmişti. Bu sebeple sonsuz huzura kavuşacakları yere doğru gidiyorlar. Töbe töbe.. :D

Golden Rose ve maybelline rujlar: Golden Rose ruj pembe alt tonlu bir kırmızıydı. Senelerdir benle ve bitmek üzere. Elimdekileri kullanmak üzere atıyorum. Maybelline ruj ise günlük pembe tonlu. İkinci alışım. Ancak kalıcılığı sıfır ve içeriğinde bir ben yokum sanıyorum. Bir daha almam.

Kate Moss parfüm: Ahh Türkiye sınırlarında olmayan bu parfüm... Öğrencilerimin koklamaya doyamadığı bu kokunun doldurması bile yok maalesef. Bende bir kutu daha var neyseki. Hazır olunca onu kullanmaya başlayacağım. Gördüğünüz yerde alın, herkesin beğendiği çok sofistike bir koku.

Efendim aslında böyle bir bitenler resmi daha var ama ev işleri ve öğrencilerimin ödevleri beni beklediği için, onu daha sonra yorumlayacağım. Umarım az çok yardımcı olabilmişimdir. 

Hepinizi kokulu kokulu öperim.

Sağlıcakla kalın,

Melisatovskiniz :















2 yorum:

  1. Biraz daha büyük fotoğraf koyup, ürünlerin 5erli fotografını çeksen çok güzel olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım merhaba! Sana tamamen katılıyorum. Bunlar elimde çok birikmişti ve fenalaşıp bşr anda kurtulmayı planlamıştım :D Çok teşekkür ederim güzel önerin için

      Sil