19 Şubat 2016 Cuma

IAMNOTBASIC Paketi - Hediye

Herkese merhabaaaa :)

Gecenlerde oldukca hizli kargo ile, IAMNOTBASIC markasinin paketi ulasti. Hatirlarsiniz, "arkadasina öner, t-shirt kazan" furyasi ile binlerce kisiye ulasmis ve karsiliginda da belirli sayida kisiye karsilik belirli sayida t-shirt hediye etmislerdi. Iste biz de o kazananlardan olmusuz ve karsiliginda 1 adet t-shirt gönderildi :)


Paket oldukca minimalist zevke hitap edecek cinsten (bayildim!), tahminimce recyclable malzemelerden üretilmis, markalarini da basit bir sekilde yapistirmislar. Bu sayede bir kez daha paketlemenin ne kadar önemli oldugunu görmüs olduk :)


Paketten cikan bir adet kendi sectigim beden ve renkte t-shirt oldu (siyah sectim cünkü baska planlarim var bu tshirtle :)). V yaka tiril tiril bir ürün oldu ama acikcasi biraz özensiz buldum. Dikis logonun üstüne gelmis, kumasi o kadar ince ki, flasli fotolarda ic camasiri gösterme garantili :D bkz.:


Yani hediye olarak gönderilebilecek bir t-shirt belki ama sattiklari ürünlerin hepsi böyle ise acikasi alisveris yapmayi tercih etmem cünkü 15-25 tl arasi ederi olan ürüne 49TL ödeme lüksünü kendimde bulamiyorum. Evet, Türkiye`de ürettirmek oldukca maliyetli, gerek vergisi gerek algisi nedeniyle ama yine de hayallerim suya düstü desem yeridir. Yazlik incecik kumasli bikini üstü t-shirt arayisindaysaniz tam arayisiniza hitap edecek bir ürün bu.

Yalniz bahsetmeden de gecemeyecegim: Bu firmanin en takdir ettigim yönü, satis basina bagista bulunmalari:

"...her bir satılan tişört için senin adına Koruncuk Vakfı'na bağış yapıyoruz ve bundan büyük keyif alıyoruz."

Yukaridaki yazi internet sitelerinden alinmistir, ulasmak ve BASIC tshirt vb ürün yelpazesine bakmak isteyenler icin tekrar link: http://www.iamnotbasic.com/

Ugradiginiz icin tesekkurler :) Herkese mükemmel bir haftasonu dilerim ;)

Sevgiyle,
Meltem



1 yorum:

  1. Ben de çok merak ediyordum bu markayı, hakikaten kumaşı çok inceymiş ya :/

    YanıtlaSil