21 Şubat 2016 Pazar

Reviews - 2Kadin 2Yorum - Neolife Skin Ürünleri

Herkese merhabalar,

Hepinize sahane bir Pazar günü dileriz :*

Bugün blogumuz 2Kadin 2Yorum kösemizde son zamanlarin favori ürünlerinden Neolife Skin Temizleme Jeli, Tonik ve Aloe Vera Jeline yer verecegiz. Firma tarafimiza 1er adet Yüz Temizleme Jeli, Canlandirici Yüz Tonigi ve Aloe Vera Jel gönderdi, buradan kendilerine tesekkür etmek isteriz :) Neolife Skin ile tanismamiz yeni olsa da firmanin diger markasi BioLynìn nemlendirici bir kremini ve beyazlatici etkili ürününü lazer epilasyon sonrasi, epilasyon merkezinin önerisi üzerine kullandim (Meltem).

Bize gönderilen ürünleri ise bir aydir düzenli olarak kullaniyoruz, artik yorumlamanin zamani gelmisti.

Meltem: Yukarida temizleme jeli ve tonigi görüyorsunuz. Jelimizle baslayalim: 4 aydir Roaccutane muadili Zoretanin kullaniyorum, cildim tamamen allak bullak olmus durumda (asiri yagli & karma & hassas olan cildim artik kuru da. Nasil olur demeyin, oluyormus, ben de inanamiyorum....) bu nedenle de cogu maske, krem, jel, temizleme ürünü cildime kezzap dökülmüs hissi verdiginden isim cok zorlasmisti. Kiehl`s ve Himalaya Herbals harici birsey kullanamiyorum derken bu cicilerle tanistik. Gliserin ve Vitamin E katkili olmasi oldukca cazip geldi basta, sonradan da yumusacik kivami, hosla nötr arasi kokusu, kesinlikle tahris etmeden temizligini yapmasi eklendi güzel yönlerine. Cildimi kabartmadan ve kizartmadan temizlemesi oldukca hosuma gitti. Gelelim eksi yönlerine: Bu ürün ciltte yumusak bir tabaka birakiyor ve örnegin Bioderma, Garnier, Nivea vb gibi o cildi germe, gözeneklerinizi sanki tepsiye yayilmis gibi acma olayini yasatmiyor, o nedenle de ya benim cildim temizlenmedi ki yanilgisina düsüyorsunuz. Ciltten cikmasi biraz uzun sürebiliyor, ben kalanlari tonigiyle tekrar temizlemek suretiyle temizliyorum. Bu arada cildime fondöten, bb/cc krem ya da benzeri cilt kaplayici bir sey uygulamadigimi, o nedenle bunlari cikarma konusundaki performansini bilmedigimi belirtmek isterim. Ikinci eksisi ise SLS iceriyor olmasi. Üstelik muadilleri kadar cok.. Artik aldigim tüm yüz temizleme jelleri, sampuanlar vb icerik taramasindan geciyor ve SLS gördügüm yerde duruyorum, bu ürünün bu kadar basarili olmasina ragmen SLS icermesi beni inanilmaz üzdü :(

Melisa: Yüz temizleme jelini kullanmaya başladığımda, bir hafta içerisinde iki tane ürün değiştirmiştim. Bu sebeple başta cildim biraz tepki gösterdi. Daha sonraki dört beş günde ise tamamen alıştı. Tüm cilt tiplerine uygun olan ürünler genellikle benim yağlı ve hassas cildime hitap etmez. Ancak bu ürün bana hiç sorun yaşatmadı. Sonrasından verdiği histen memnun kaldım. Ben temizliği açısından da olumlu sonuca vardım bu üründe. Üstelik az bir miktarı tüm yüzünüze yetiyor. Ne kadar kullansanız da ürün hiç bitmiyormuş gibi geliyor. Ve hakikaten de bitmiyor :D Çok bereketli bir ürün.



Gelelim tonigine:
Meltem: Tonik, cildi yatistirmakta oldukca basarili. Bazen yüzümü temizledikten sonra birkac dakika sonra kuruma ya da gerginlik olabiliyor, cildimin sahra cölüne dönmesini önlemek icin de ben bu tonigi ya da gece yatmadan önce ferahlasin diye kullaniyorum. Oldukca da memnunum ancakkkkk kokusu cok güzel baslamasina ragmen, pamuk ya da ciltle temasa gecince kötülesiyor :( Biraz olsun alistigim icin ses cikarmiyorum, uzun vadede nasil olacagini görecegiz ;)

Melisa: Tonik konusunda da aynı fikirleri paylaşıyorum sevgili partnerimle. Ben toniği hemen jelden sonra değil de yüzümü yıkadıktan bir, bir buçuk saat sonra kullanırım. Biriken kirleri ve yağı ne kadar çıkardığını daha rahat görüyormuşum gibi geliyor bana. Bu üründe de aynı testi yaptım ve pamukta hala ne kadar kirin kaldığını görmüş oldum. Koku açısından şu şekilde rahatsızım: Hem yüz yıkama jelinde hem de tonikte biraz ağır bir koku var. Normalde kokulu ürünleri çok severim, ancak bu ürünlerdeki koku yoğunulğu beni birazcık rahatsız etti doğrusu.

Ve son olarak Aloe Vera Jel:


Meltem: Bu yukarida gördügünüz jel, cantamdan eksik etmeyecegim parcalardan biri oldu. Kullandigim ilac, cildimi asiri kuruttugu icin nem mem kalmiyor tabi, ben germophobelar gibi zirt pirt el temizleyip kremlenme modundayim ancak buna ragmen cildim kavrulmus da kurumus gibi, bu gibi durumlarda da hemen Aloe Vera Gel`den kullaniyorum ve mucize gibi o kuruluk, jel de kuruyunca gidiveriyor. Ara ara özellikle yünlü seylerle olan temasimda ortaya cikan alerjik reaksiyonlarda da kullaniyorum (fotografini cekmek hic aklima gelmedi nedense) ve yine mükemmel etkisini gösteriyor ürün. Temizleme jeline benzer bir kivami var, cildin üzerine fazla uygulamazsaniz nispeten kisa sürede de emiliyor ve uzun süre yumusak bir kivam birakiyor geriye, ben bayildim! :)

Melisa: Geldik favori olan ürünümüze: Bu aloe vera jel kokusuyla, gösterdiği etkisiyle benden de tam puan aldı. Geçenlerde boynumda bir kızarıklık oluşmuştu- ki biliyorsunuz her bir şeye alerjisi olan bir insan türüne mensubum - hemen aklıma geldi uygulayayım dedim. Ve sonuç yaklaşık iki, üç dakika sonra sağdaki gibi oldu. Bir de az önce ufak çapta bir tüylerden kurtulma işlemi gerçekleştirdim. Hemen kızaran yerlere uyguladım. Sonuç yine harika. Ne acıma, ne kızarıklık. Harika bir ürün tek kelimeyle.





Sol: Öncesi         Sag: Sonrasi






Neolife Skin ürünlerinin detayli bilgisine buradan, almak isterseniz ise buradan ulasabilirsiniz :)

Sevgili bebeklerim, yine sayfamiza geldiginiz icin tesekkür ederiz, bir sonraki yazimiza kadar kendinize iyi bakiniz :) xx

Sevgilerimizle,
Meltem & Melisa

2 yorum:

  1. tonik ve temizleme jeli bende de var en kısa zamanda deneyeceğim bakalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey'ciğim canım nerelerdesin yahu? Kaybettik birbirimizi. Denedin mi ürünleri? Memnun kaldın mı?

      Sil