28 Şubat 2016 Pazar

Reviews - Kiehl`s Ultra Facial Oil-Free Cleanser

Herkese merhabalar,

Güzel bir pazar gününde yine bir yaziyla karsinizdayiz :)

Bugün, oldukca uzun süredir itirazsiz kullandigim bir üründen bahsetmek istedim.


Kiehl`s Ultra Facial Oil-Free Cleanser:
Gecen sene bu zamanlarda satin aldigim bu cicis ürünü her gün olmasa da her dusta mutlaka kullaniyorum (araya giren deneme amacli ürünler zamani haric). Fiyati yanlis hatirlamiyorsam 55TL civarindaydi (suanda 59TL imis), bana ilk etapta biraz pahali gelmisti, tekrar tekrar verilecek bir tutar degil bence fakat ürün o kadar bereketli ki, üstelik ben o kadar memnun kaldim ki, parasinda degilim artik :)



Öncelikle gördügüm kadariyla iceriginde SLS yok (arti puan) ve olmamasina ragmen o gicir gicir temizlenmis hissini veriyor (bu iyi birsey mi hala tartisilir :) ), cildim yagdan ariniyor ve hemen ardindan da kurur kurumaz caliyla temizlemisim gibi olmuyor (!). Tonik kullanmasam bile yikama sonrasi cildim oldukca temiz ve yumusak kaliyor, bu bence yüz temizleme ürünlerinin en önemli yanlarindan olsa gerek. Iceriginde asitlerin olmasi biraz tedirginlik vermiyor degil ama yine de bas düsmanimiz SLS `in olmamasi icimi büyük ölcüde rahatlatiyor ve o nedenle de bu kadar uzun süredir kullaniyorum.

Cok memnun kaldim ve tekrar tekrar alacagim nadir ürünlerden birisi oldu, keske Corlu`da da Kiehl`s olsa diye hayiflanirken bir gün Melisacigim online alisveris de var deyince rahatladim. Istanbul ziyaretlerimden birinde bulamasam bile alabilecegim yer belli :)

Tekrar geldiginiz icin tesekkürler, sevgiyle kalin, saglikla kalin :)


Ürünlere ulasmak icin: http://www.kiehls.com.tr/


Sevgilerimle,
Meltem



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder