25 Mart 2016 Cuma

Bitenler 2016/3

Herkese merhabalar :)
Yine bir bitenler yazisi ile karsinizdayiz. Artik bazilarini iyi biliyorsunuz, o nedenle büyük sürprizlerim yok bu sefer :P


- Yumosumu bilmeyen kalmamistir sanirim :)) bu sefer 2 adet birden bitirdim (tam bir yumusatici canavari oldugum belli olüüür mü??), kokusunun hayraniyim, farkli cesitlerini de denediysem de birkac yikama sonrasi hep baskasina verdim, acik ara farkla favorim bu pembistir :)

- StopEver isitici pedleri kis aylarinin vazgecilmezlerinden. Sansina dogru düzgün isinan cinsinden denk gelirse degme keyfime :) Lady Comfort serisini yeni bulmustum ama ne yazik ki isinmadilar sanirim paketleme sorunundan ya da tarihi gectiginden -sacma olabilir ama cidden nedenini bilmiyorum :)-

- Nivea Roll-On da yine favorilerimden, hala birkac tane var, suanda kullandigim bitince bir baska markanin ürününü denemeye karar verdim.

- Duru Dus Jeli, yine iceriginden hosnut olmadigim ama evde stoklu bulundugu icin bir an önce bitirmeye calistigim ürünlerden. Kokusu güzel ve boyuna ragmen oldukca bereketli ama icerik meselesinden yeniden almayi düsünmüyorum.

- Elseve Sac Kremini cok severek kullandim. Saclarimi yumusacik yapti, kokusunu da cok seviyorum, elimdeki milyarlarca sac bakim ürünü bittiginde yeniden almayi düsünüyorum :)

- Balea Tras Jeli, malum kullanim icin aldigim ve cok memnun kalarak kullandigim bir üün oldu. Hazir Almanya`dayken stoklamayi düsünüyorum.

- Watsons Square Puffs ise lanet gelsin dedigim nadir ürünlerden biri, hep dagildi, yalniz o kadar bereketli ki, bitirmek icin ne yaptiysam yetmedi :) Pamuk dagiliyor, makyaj temizlemek icin cok fazla kullanmam gerekti o nedenle ne yazik ki yeniden alacagim bir ürün degil.

- Balea nin minik tüp seklindeki sac bakim kürü ise efsane ürün (daha önceki yazilarimi okuyanlariniz bilir), saclari yumusacik ve kolay taranir hale getirir, cadi saci gibi saclarimda bile etkiliyse sizin prenses saclarinizdaki mucizesini düsünemiyorum bile :) Tabi Türkiye`de henüz dm magazalari olmadigi icin biz bu güzelliklerden mahrum kaliyoruz ama :(

Tekrar ugradiginiz ve yazimizi okudugunuz icin tesekkür eder, yine beklerim :P

Sevgilerimle,
Meltem




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder