24 Nisan 2016 Pazar

2 Kadin 2 Yorum/ Mercani Kozmetik Maroma

Efendim herkese merhabalaaaar,

Nicedir görüsemiyorduk yine, umariz hersey yolundadir. Özledik sizleri :*

Bugünkü konugumuz, mis kokulu paketleriyle bizleri mest eden Mercani Kozmetik ve Maroma markalarinin güzel ürünleri.
Bloggerliga basladigimiz günlerden beri cok güzel paketler aldik ancak acik ara farkla en mis kokulusu, bizi en mest edeni bu oldu. Tika basa doldurulmus paketleri icin tekrar tesekkür etmek isteriz bu vesileyle.

Gelelim kutu icerigine:


Bir de mumumuz var tabi :





Gelin detaylica inceleyelim:


Meltem: Mis gibi Sandal agaci kokusu evimizi sardi. Kokusu biraz yogun oldugu icin sürekli kullanamiyoruz ama özellikle sakinlesme saatlerimizde altina ufak bir mum konulan aparata su ile birlikte birkac damla damlatip kullaniyoruz, misafirlerimiz sorup duruyor bu ne diye :)






Melisa: Kankatovskimin sandal ağacı yağı varsa benim de lotuslu yağım var.  Bir gün iş gününden sonra eve gitmeyi planlamıştım, ancak çarşıya bir arkadaşımın yanına inmek durumunda kaldım. Yanıma da şişesi büyük diye parfüm almamışım -malum işten sonra insan kötü koktuğunu hissediyor- Çantama da bu yağı atmışım. Hemen boyun bölgeme ve hafif hafif de kıyafetimin üstüne uyguladım. Hiçbir sorunla karşılamadım beni gayet güzel idare etti. Hatta kokusu çok güzel bunun ya. Şimdi yaz da geldi. Doğal olsun diye koltuk altıma sürüp çıkacağım bir de bakalım sonuç ne olacak?







Meltem: Bu ayakkabi / ayakkabi dolabi ici kokular ise kullanimi kolay ve kokusu hakikaten herhangi baska bir kokuyu örtüyor :) ayakkabi dolabinin icine koyarak degerlendirdim bunlari, baska kokularindan da edinmeyi dusunuyorum.






Meltem: Bu görüntüsü ve kendisi güzel ise annem tarafindan alikonuldu :))) Dolabinin bir kösesine yerlestirecekmis, cok begenmis :) E zaten amac da o degil miydi? :)








Melisa: Ben bu keseyi açar açmaz oo bu koku nedir ya? Ben bunu ayakkabılığın oraya koyayım da bir güzel koksun her yer dedim ama çok keskin bir koku yaydığı için, kışlıkların arasına çok daha yakışacağı kanısına vardım ki amacı da o şekildeydi zaten :D Daha önce hiç bir kesenin böylesine koku yaydığına rastlamamıştım. Bugün dördüncü gün, salona kokusu buram buram geliyor hala. Sandık içleri için birebir bana kalırsa.








Meltem: Gelelim bu güzellige.. Kis bitti, baharin soguk günlerini de atlatirsak kisliklari kaldiracagim (hatta uzun bir süre kullanmayacagim icin kolileyip kaldiracagim, o esnada da bu ciciyi kullanmayi planliyorum, kokusu bunun da oldukca yogun, kaliciligini da böylece test etmis olacagiz :) Yünlülerim bu kis ve birkac kis daha rahat edecek umarim :)






 

Melisa: Ben yine inatla bunu da kapının arkasına asıp ortalığa hoş kokular salmaya çalıştım :D Ama bunlar gerçekten kaldırılacak kıyafetler, sandık ve hurç içleri için uygun olarak üretilmiş. Geçenlerde bunu koyduğum sandığı dayanamayıp açtım. Mis gibi kokusunun yanında güve önleyici özelliği de sizi ekstra alışveriş yapmak için uğraştırmıyor. Her şey bir arada, ekstra        efor sarf etmek yok, tembellik çok. En sevdiğim şey :D
















































Meltem: Annem bir lavanta kokusu asigi olarak alikoydu. :D Bazi markalarin bayiltici kokusunun aksine oldukca makul bir koku yogunlugu var, cam kapi cerceve acma dönemi geldiginde ilk is deneyecegiz :)






Melisa: Bendeki ise mis gibi amber kokulu olanı. Odama ve banyoya koymayı tercih ettim ben bunları. Apartmanda genel bir problem olduğu için ara ara apartman boşluğundan gelen kötü bir koku var maalesef, ona az çok bir çare olabilir mi diye düşündüm. Oldu da. Ben hala çok şaşkınım. Bu tarz ürünler burnunuzu içerisine sokmadıkça kokmaz. Bu ürünlerin  hem kokuları buram buram yayılıyor hem de kimyasal içermiyor. Baya hoşuma gitti açıkçası.



Meltem: Bu tütsüler de ayni sekilde cam kapi acilabilir havalarda denenecek :) Sabirsizlikla bekliyorum! Sahane bir hindistan cevizi kokusu var bunda da .


Melisa: Tüttsüüüü! Üniversitede de çok kullanırdım ben tütsüleri. Bundan bir iki ay kadar önce tütsü alışverişine çıkmıştım ama hem içerikleri hem de kimyasal barındırmaları bakımından alerjimi tetikleyeceklerini bildiğim için vazgeçmiştim. Şansıma paketin içinden bu doğal tütsüler çıktı. Misafirim gelmeden hemen yakıyorum, etraf mis kokuyor. Hatta bir arkadaşım bu koku nedir diye sordu da hemen profeşyonel bir bıuti bıloggır olarak başladım reklam yapmaya :D Arkadaşlar işin şakası bir yana o fısfıslı oda kokuları yerine tütsü tercih edin. Ama o da doğal olsun, hele de benim gibi tüm dünyaya alerjiniz varsa.


Meltem: Mum ise gül kokulu. Henüz kullanmaya kiyamadim, nisanlimla romantik bir aksam yemeginde ya da yogun sohbetli bir dost ortaminda kullanmak icin köse bucak sakliyorum (annemin gül kokusuna hayran oldugunu tahmin ettiniz degil mi? :))).


Melisa: Benim mumum ise çok çok sevdiğim bir koku olan sandal ağacından. Bu öyle etrafa koku yayan bir mum değil. Yarısından azı kaldı. Ama sandal ağacı normalde ağır bir koku olduğundan yakınına gelip ara ara koklamak bana daha iyi geldi. Açıkçası buram buram her yeri kokutsaydı benim bütün solunum sistemim dış dünyaya kapanacaktı biliyorum. Ders çalışırken yakıp rahatlamayı tercih edenlerdenim. Meltem hanımın gül kokulu romantik akşam yemeğine ani bir sürpriz yapıp,bütün romantizmi berbat etmeyi planlıyorum :D Sonra olacaklar için de konuşmak istemiyorum, lüffen ısrar etmeyin :D


Firmanin ilgisine, paketin sahaneligine ve güzel secimleri icin tekrar tesekkür ederiz. Oldukca mis bir deneyim oldu ve diger kokularini da merak ediyoruz. Ürünlerin katki maddeleri icermedigini ve hayvanlar üzerinde de herhangi bir deney yapilmadigini eklemek isterim. Bizim bu konudaki hassasiyetimizi biliyorsunuz, temiz icerik ve dogayla dost ürünler bulmaya ve sizlerle paylasmaya devam edecegiz.

Sevgi ve öpücüklerimizle,
Süsyologlar





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder