12 Mart 2017 Pazar

BEE BEAUTY MICELLAR MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

Uyuz, karanlık ama keyfimizin yine yerinde olduğu bir pazar gününden herkese merhaba!

Oturup makale okumam gerek ama ben kaçmak için kendimi yine burada buldum çok şükür :)) 

Size uzun zamandır kullandığım bir makyaj temizleme suyundan bahsetmek istiyorum. Böylesine uygun fiyatlı, gayet iş görür bir ürün nasıl bu kadar arka planda kalmış ve neredeyse hiç kimse bahsetmemiş anlaması güç açıkçası.

Gerçi günümüz kapitalist düzeni bağlamında olayı ele alırsak birkaç marka ortalığı parsellemiş olduğu için diğerlerini görmememizin ve sadece bu markalar mevcutmuş gibi davranmamızın çok da anormal olmadığı kanısındayım. (Bu ne ya yine kendimi akademide sanıp konuşmalara başladım bir an :D)

Efendim, söz konusu ürün gratis 'te satılmakta. Şekli de şuna benzemekte:


Açıkçası ürünü bir indirim alışverişinde rastgele görmüştüm. Elime aldım, inceledim ve ilk defa bir makyaj temizleyicisinin içeriğinde düzgün bileşenlere rastladım. Fiyatı da indirimsiz 10 tl idi. 500 ml olan boyutu ve içeriği de fena olmayan bu ürüne şans verebileceğimi düşündüm. 

İyi ki almışım. Uzun süredir kullanıyorum, daha yarısına ancak geldim. Gayet iyi temizlik çıkarıyor. Yalnız kuru ciltler için biraz daha uygun olabileceğini düşündüğüm bir ürün. Çünkü içeriğindeki salatalık özleri nem dengesini korumaya yardımcı oluyormuş. Ben istemiyorum arkadaş nem dengesi falan. Beni kurutsun, pul pul yapsın :)) Ohh, en sevdüğüm şey :D

İşin şakası bir yana, zaten önce yüzümü bu ürünle temizlediğim ve sonrasında kendi yüz yıkama jelimle yıkadığım için bir problem çıkartmıyor. Gayet memnunum.

Bir diğer güzel özelliği de ürünün pompa mekanizması:



Tabii bendeniz hayatında daha önce böyle bir ürün kullanmadığı için biraz panik yaptı :D Üzerine pamuğu koyuyorsunuz ve bastırıyorsunuz. Ürün zaten kendiliğinden pamuğa çıkıyor. Sanıyorum bu sayede ürünün ziyan olması da önlenmiş oluyor. Güzel düşünülmüş bir ayrıntı.

Uzun lafın kısası; fiyatıyla, çıkardığı işle, içeriğiyle, dizaynı ile ben bu ürünü gayet başarılı buldum. Sizlere de tavsiyelerimi sunarım canlar.


Bol yatmalı, uzanmalı ve kahveli bir pazar dileğiyle...

Kokulu Öpçükler!

Melisacuğunuz



2 yorum:

  1. Bee Beauty'nin el kremlerini kullandım fakat çok memnun kalmadım fakat temizleme suyuna bir şans verilebilirim :) Bu arada blogunu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin merhaba! Açıkçası ben de bu markanın ürünlerine pek şans vermemiştim, ilk defa denedim. Tavsiye ederim. Çok tatlısın, hemen kanalına ışınlanıyorum!

      Sil