25 Mart 2017 Cumartesi

HUMBLE BRUSH DİŞ FIRÇASI YORUMLARI

Herkese merhaba!
Yahu bir baktım bana hala instagram ve snapchatten mesaj geliyor: Nedir bu humble brush? Alayım mı? Önerir misin? şeklinde. Ben instagramda birçok paylaşım yapıp bu fırçanın farkı nedir sıralamıştım aslında. Ama sizin üşenge.. ahauhaua şaka şaka :) Haklısınız instagramda paylaşım yapılan fotoğrafa dönmek zor oluyor. Kim bakacak da bulacak onu o profilde. O zaman konuyu hiç uzatmıyor ve artık nedir bu humble brush bir toparlayalım istiyorum. Buyrunuz efendim:



Efenim fırçamız bu şekilde. Bu fırçaların hem yetişkinler hem de çocuklar için olanı var. Bendeki kafadan tahtası eksik olanlar için özel dizayn edilmiş olanı zahahha. Ay neyse, tamam hadi devam ediyorum :D

Fırçayı kutusundan çıkardığınız zaman sizi ambalajıyla bekliyor gördüğünüz üzere. "Sharing is caring" yazısı ise markanın mottosu olarak düşünülebilir. Çünkü bu fırçanın en önemli özelliği; Satılan her diş fırçası için ağız sağlığına ihtiyacı olan kişilere bir dış fırçası bağışlamaktadır. Günümüz keşmekeşinde birbirimizi, özellikle de yardıma muhtaç kardeşlerimizi çok daha fazla ihmal ettiğimizi düşünürsek bu yolla yardımlarda bulunmak çok mantıklı geliyor kulağa açıkçası.

Fırça ekolojik bambudan üretilmiş. Yüzde yüz doğada çözünebiliyor. Beni biliyorsunuz çöpleri sınıflandırır, ayırır, bu kadar plastik nereye gidecek ne yapacağız diye kara kara düşünen bir deliyim. Bu plastik diş fırçalar hakkındaki hezeyanlarımı da sonunda biri duymuş ve bunu bambuya dönüştürmüş. İçim nasıl rahatladı anlatamam. 

Bu arada ben bu fırçayı ilk kullandığımda çok ilginç bir şey hissettim: Ergonomisi ağız yapıma bu kadar oturan ve ilk defa plastik tadı yerine doğal bir tat alarak diş fırçalamam beni gecekondudan bozma mahallemizden alıp değişik dünyalara götürdü :) Ne kadar geç kalınmış bir icat bu ya! Dereboğazı' ndan bambu ormanlarına ışınlanıyorsun. Pes! Neyse, devam ediyorum:)


Bendeki fırça gördüğünüz üzere mor olan, ancak ben sarısına kafayı fena takmış durumdayım. İlk hedefim gidip onu satın olmak olacak :) Fırçalar çok yumuşak, dişleri ve diş etleri benim gibi hassas olanlar sakın korkmasın. Ayrıca BPA (Bispenol A) içermeyen fırça kıllarına sahipmiş. Yani fırça kılları zamanla yok olabiliyor normal atık kanallarında. 

Bir de fırça o kadar farklı ağaç varken neden bambudan yapılmış sorusunun cevabını siz de benim gibi merak ediyorsanız hemen söyleyeyim: Bambu dünya üzerindeki en hızlı büyüyen bitkiymiş arkadaşlar. Doğası itibariyle de anti bakteriyelmiş. Yani yetiştirme sırasında ilaçlama, gübreleme gibi işlemler gerektirmiyor. Baştan aşağı doğal bir bitki. Ay yazdıkça bir hoj oldum :)

Bu arada derseniz ki; "Ee kardeş, bambu mambu anladık da pandalar ne olacak? Ne yiyecek bu hayvan? Beni mi?" Onun da notu buraya düşülmüş: "Panda Dostu" bir çalışmaymış bu. 

Size anlattıkça iyice canım çekti bu fırçaları yine. Humble'ım geldi :) Ah, bu arada nerede bulabiliriz bu fırçaları? Eczanelerde. Bana, olduğum yerdeki eczanelerde  diye soran da olmuştu. Korkmayınız, muhteşem biutı bıloggırınız ona da çözüm buldu. Geçenlerde reçete.com'dan sipariş verdim biliyorsunuz. Bir de baktım ne göreyim? Humble brush orada da satılıyor. Pek bir sevindim.

İzmit'te oturanlar için de birçok eczanede var. Sanıyorum Symbol avm, Arastapark'taki eczane, İlim eczanesi bunlardan birkaçı. 

Umuyorum sizlere az çok yardımcı olabilmişimdir. Bundan böyle gelen sorular için direk bu linki vereceğim. Bence gayet güzel oldu. Sorduğum soruyu da kendi kendime cevaplamış oldum bu arada hauahuahua.

Hepinizi öpüyorum, sevgiyle kalın...

Melisacuğunuz,



5 yorum:

  1. çok güzel bir fırça ben de en kısa zamanda alıp denemek istiyorum. güle güle kullan :) biraz pahalı ama yapacak bir şey yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım fırça gerçekten çok güzel. Fiyatı konusunda haklısın. Ben de sürekli alamasam da arada kesinlikle alıp hem sağlıklı bakım yapmayı hem de yardım etmeyi planlıyorum. Çok sevdim, sen de seversin umarım güzelcem

      Sil
  2. Rossmann dada var bebısım gule gule kullan :* begendıysen ne mutlu ozaman , bnde merak etmıstım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bilmiyordum! Canım haber verdiğin çok iyi oldu. Çok sevindim. Gerçekten sonunda ağzımı doğal bir materyalle temizlediğimi hissettim. Tavsiye ediyorum canım benim

      Sil
  3. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    YanıtlaSil