16 Mart 2017 Perşembe

KYLIE LA FERA MATTE LIPSTICK/ MAT RUJ 01

 Merhaba Arkadaşlar, 

Sizlere geçenlerde çok çok merak ettiğim ve sonunda edindiğim Kylie La Fera mat rujumdan bahsetmek istiyorum:

İki gün önce rujun ilk denemesini yaptım. Soğuk bir nude tona sahip. Elimdeki duruşu ise farklı ışıklar eşliğinde sizlere göstermek istiyorum:




Gördüğünüz üzere bunlar tamamen filtresiz çekilmiş fotoğraflar. Bir de dudağımda çekmeye çalıştığım fotoğrafı paylaşmak istiyorum:



Ruju satın alırken test için konulmuş ürünü elimde denediğimde geç kuruduğunu gözlemlemiştim. Ancak, satın aldığım ürünü denediğimde kesinlikle böyle bir sorunla karşılaşmadım. Çok hızlı kurudu ve yapış yapış bir his de bırakmadı. Fevkalade bir matlığa sahip. Tüm gün yedim, içtim ve bundan dört katı pahalı rujum gibi sadece bir kere tazeleme gereği hissettim. O da kısmen çıkmış olduğu içindi zaten. 

Söylenecek çok bir şey yok. Kesinlikle çok şaşırdım ve bayıldım. Bu fiyata, bu performansı gerçekten beklemiyordum. Gidip tüm renklerini almak niyetindeyim.

Bu arada eklemek istediğim bir şey daha var; ben bu rengi siyah saçlı arkadaşlara kendimden çok daha fazla yakıştırıyorum. Soğuk tonlar siyah saçlı güzellere bence çok ama çok yakışıyor.

Umuyorum alışverişleriniz için faydalı olacak bir yazı olmuştur. Biraz sinirim tepemde olduğu için, hayatımın en ciddi yazısını yazdığımı da belirtir hepinizi gayet resmi bir şekilde öperim :D

Melisa,

(Şöyle gergin, ciddi bir fotoğrafla konsepti tamamlayayım dedim ahauhau)


5 yorum:

  1. güzel bir renk, iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra hanım çok incesiniz, çok çok teşekkür ediyorum. Sevgiler!

      Sil
  2. renk silik gibi olsa da harika bir renk herkese de yakışmaz sana çok yakışmış canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. caanımmmm!!! Evet, renk biraz donuk ben de esmerlere daha çok yakıştırıyorum o sebeple ama düzgün bit makyajla deneme fırsatım olmadı hiç. Bir de öyle denemek lazım. Çok çok teşekkür ederim canım beniimm

      Sil
  3. HANGİ NUMARA ACABA ?????????

    YanıtlaSil