10 Mart 2017 Cuma

YVES ROCHER SEBO VEGETAL YÜZ TEMİZLEME JELİ VE MATLAŞTIRICI JEL KREM

Gece gece herkese merhaba!

Bu ne ayol gecenin bir vakti blog yazısı? Dürttüler yine augauagua. Neyse, bugün yine gayet eğlenceli, fıkır fıkır, şıkır şıkır bir gün geçirdim. Eve geldim peder beyle sohbet muhabbet hala gözlerimizden yaşlar akıta akıta gülüp duruyoruz. Mutlu olmak için kimseye ihtiyacınız yok arkadaşlar, tabii ki sizden başka..

Günün hayat dersini de şöyle bir verdikten sonra yorumlara başlayabiliriz sanıyorum :D 

Instagramdan, snaplerden artık ne kadar yağlı, akneli, gözenekli, siyah noktalı, nalet, pislik bir cildim olduğunu biliyorsunuz. Bu gavurun bana yaşattığı eziyetler bitmedikçe, benim de ürün arayışım bitmiyor tabii. Biliyorsunuz en son Yves Rocher'da bu seri dikkatimi çekmiş ve gidip satın almıştım. Ahan da ürünler şu şekilde:


Öncelikle söylemeliyim ki; ürünlerin kokusu çok güzel. İçerikleri de piyasadaki ürünlerin bir iki tık üzerinde. Doğum günü avantajı ile de iki ürün gayet uygun bir ücrete denk gelmişti. Bunlar iyi haberler :)

Gelelim aklımdaki soru işaretlerine:



Ben yves rocher yüz yıkama jelleriyle sanıyorum sürekli aynı problemi yaşıyorum. Ürünler çok bereketsiz ve fazlasıyla ziyan oluyor, çok çabuk bitiyor. 

Bir de bu yeni ambalajın kapak kısmı beni çıldırttı açıkçası. Ellerim ıslak, yüzümü yıkayacağım. Tek elle açıp kapatmaya çalışıyorum ürünü. Ancak çok zor açılıp kapanıyor. Hiç hoşuma gitmedi. Böyle bir durumu nasıl gözden kaçırmışlar, açıkçası pek anlayamadım.

Gelelim ürünün vaadlerine: Cildi sebum fazlasından arındırır, ciltteki yağ fazlasını temizler ve matlık sağlar... Cildi kurutmadan temizler. Gözenekleri kirden arındırır vs. 

Buradaki her vaadini evet, yerine getirmektedir. Ancak cildim yine belli bir süre sonra parlama yapıyor mu? Maalesef, evet. Sabırlıysanız üründen 2-3 paket bitirip bir değerlendirme yapabilirsiniz. Ancak ben bu sabrı gösterebileceğimden pek emin değilim :)

Bunlar bir yana, yves rocher'ın çevre dostu olması benim için çok önemli olmuştur her daim. Bu ürünün de yeni ambalajı yüzde 25 plastik, yani tam bir çevre dostu! Keşke tüm markalar artık bu durumu örnek alsa da bunu dile bile getirmek zorunda kalmasak.

(Ne kadar ciddi yazmışım yorumları ya ahahahau)

Öhöm.. Gelelim matlaştırıcı jel kremine:


Arkidişler, ben bu ürünü gündüzleri evden çıkmadan makyaj altına sürmeyi tercih ediyorum. Aslında gece gündüz kullanın yazıyordu. Ben zaten suratına ne bulsa süren biri olduğumdan mütevellit, gece de sürmeyeyim artık diyorum. Buna rağmen beni memnun eden bir ürün oldu. Mesela bu hafta evden genelde sabah 07.30- 08.00 civarı çıktım (ulan benim gibi bir çeşit nasıl böyle bir işi 30 yaşında başardı aklım almıyor auhaua). Neyse efendim, Öğlen 13.00- 14.00'a kadar cildim -yani gavur- yağlanmadan gayet idare etti. Yalnız bugün erken parladım :) O da cc kremi biraz fazla kaçırdığımdan olsa gerek diye düşünüyorum. Sabah akşam kullanırsanız daha çok faydasını görürsünüz kanımca.

O değil de yazıya nasıl enerjik başladıysam, şu an o derece bitik bir durumdayım :)) Ciddileşmemden durumun vehameti belli oluyor sanıyorum ahahahha. Umuyorum sizlere yardımcı olabilmişimdir canlar.

Hepinizi kokulu kokulu öpüyor, mutluluk dolu günler diliyorum.

Melisacuğunuz,

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder