14 Nisan 2017 Cuma

BATIS SPARTAX AZUL RENKLİ LENS YORUMLARI

Herkese Merhaba !

Yahu bu bakır saç yazısını yazarak büyük bir sevaba nail oldum galiba :D Ne ilgi, ne okunma. Maşallah ! Totomu çimçikleyeyim de nazar değmesin :D

Efendim şimdi geldik benim uzun zamandır" düzgün fotoğraf çekebilen telefonum yok, o yüzden de yazamıyorum ve çok üzülüyorum" dediğim yazı serisine. Artık olduğu kadarıyla çekip koyacağım. Yapacak bir şey yok.

Şimdi bu renkli lens olayı biraz deneme yanılma yoluyla rayına oturan bir iş. Gözleriniz benim gibi bozuksa şahane bir sebebiniz var zaten :D (Gerçi şu son zamanlarda aldıklarımı numaralı alamadım, gözlük takıyorum o ayrı mesele Göz yapınız, kendi renginiz, ten, saç renginize kadar her şeyi hesaba katmak lazım. Hareli, haresiz olayı da çok önemli mesela. Ben çok hareli kullandım, ancak bana haresiz daha çok yakışıyormuş seneler sonra anladım. Yine de birçok insana hareli lensin yakıştığını düşünmekteyim ve yine birçok insanda çok sırıttığını ve ben lensim diye bağırdığını da ayrıca düşünmekteyim :D Zira dediğim etkenler renkli lens almak isteyenler için çok önemli faktörler. Güzel olmak isterken, güzelliğinizden olmayın. Bunları göz önünde bulundurun öncelikle canlar.

Ben bu lenslerimi çok sevdiğim Azeri bir satıcıdan aldım. Çok tatlı, çok ilgilidir kendisi. Fiyatları da gayet uygun. Almayı düşünüyorsanız şayet sadece ondan alın derim.                                                     INSTAGRAM HESABI: lenslandiya

Şimdi gelelim fotoğraflara. Lensler çok cici şişeler içerisinde geliyor. Yanındaki domuzcuklu sarı lens kapları da bana özel :D



Şimdi ben lensleri açtım, taktım ve yaklaşık bir iki ay lensleri kullanamadım arkadaşlar :D Öyle göz alıcı bir renk ki çok utandım takmaya. Şimdi ise gözümden çıkarmıyorum o ayrı mesele :D

Gelelim benim göz rengime. Mümkün olduğunca belirgin çekmeye çalıştım ama yine de az çok başarabildim sanıyorum:

Ya şu göz rengimin konusu bir sene yazlıkta tartışılmıştı. Bal rengi diyen, ela diyen, yeşil diyen :D Neyse çok şükür gözümüz var da görüyoruz :D  Yakışıyor diye de renklendiriyoruz. Hep söylüyorum ben mavi, yeşil vs. gözlü biri olsam da lens takardım, sıkılıyorum çünkü. 30 senedir gözüm bu renk kardeşim haksız mıyım? :D Bir ara öyle sıkıldım ki yemin ediyorum bir sene mor lens taktım, bir akıllı da uyanmadı ahauahahau. Sıkıntı insana neler yaptırıyor.

Eveeett, gelelim duruşuna. Aşağıda turuncu, toffee rengi ve sarımsı renkli saçlarımla filtreli ve filtresiz çekilmiş birkaç  fotoğraf var. Nasıl durduğunu buralardan  anlarsınız sanıyorum. Söylediğim bir makinem gibi olmadığı için bu kadar gösterebiliyorum. Artık idare edin anacım :D












Bu malum şu an bakır saçlı bildiğiniz ben :D Oo arkada da güzeller güzeli arkadaşım Duygu var. 
























Aaa ahahaahha snapchat yazılarını silmeyi unutmuşum ya la :D Neyse artık yabancı değilsiniz. Evin dağınıklığı için de kusura bakmayın. Baba- kız çılgın bir bekar evi malum :D  Bakın burada filtre vs. hiçbir şey yok. Gayet çıplak hali lenslerin. Suratım da pişmiş kelle gibi tabii :D

Son olarak da yine snapte, ancak bu sefer filtre ile çekilmiş bir fotoğrafımı göstereceğim sizlere:


Auhauahauha ya ben bu yazıları nasıl unuturum anlamıyorum :D Laflara bak hele. Bu da iki ay önce kadar çekildi sanıyorum. Filtreli görünüşü de bu şekilde.


Son olarak özetlemek gerekirse; dostlar lensin rengi gayet güzel ama benim göz, ten, saç rengim de ortada. Çok da dikkat çekici bir renk. Risk unsuru taşıyabilir. Şöyle de bir şey öğrendim bu arada: Bu renkten artık pek bulunmuyormuş, stoklardan kalkmış. Ancak buna çok benzeyen, hatta daha doğal duranları size verdiğim instagram hesabında var. Hatta bir dahaki yazım çok ısrar edilen mini ava gri lensler üzerine olacak. Şimdiden söylüyorum. Vay efendim kaçırdım, vay yemeğim vardı ocakta, vay kocam bla bla istemiyorum. Bakın üniversiteye yetişiyorum, tercüme bir yandan yedi bitirdi beni, peder bey deseniz bir yandan, canım kızım Lola miyav da miyav. Bahane istemem.

Şimdi benim bu süslü ve kokoş moddan çıkıp, akademik moduma geçiş yapmam lazım. Sizi seviyor, öpüyor, kucaklıyorum canlar.

Melisacuğunuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder