25 Nisan 2017 Salı

Reviews - Cilt Bakımı - Yves Rocher Gençlik İksiri Gündüz Kremi

Tatlılarım selamm, nasılsınız?

Bu aralar ay bir yazı yazmak bir yazı yazmak geldi bana :) Melisa şaşkınlıkta lol Önümüzdeki sene farklı bir ülkede, farklı bir yola giriyorum, öncesinde hem stokları eritmek hem de kullanmaya başlayıp hepp yarım kalanları ya da süresi bitmek üzere olanları bitirmek istiyorum. Yakında Rimel , Koltuk altı roll-on ve Eyeliner karşılaştırmaları geliyor, ben kullanırken çok eğlendim, yazısı da eminim oldukça faydalı olacak size, takipte kalın :)

Gelelim bu güzelliğimize:


Yves Rocher Gençlik İksiri serisinin Gündüz Kremi . Normal ve Karma Ciltler İçin

Ben bunu ya indirimde denk geldi diye ya da annem kendi kremlerine ek aldı diye edindim ama iyi ki edinmişim kızlar! Hatırlarsınız, geçen sene düğünümden önce (daha doğrusu Eylül 2015 - Ağustos 2016 arası) Zoretanin adlı bir ilaç kullanmıştım (onunla ilgili yorumlarımı da ayrı bir yazıya başladım, yakında paylaşıcam), kendisi Roaccutane' ın muadili fakat daha az agresif versiyonu idi (sözde) fakat cildim sahra çöllerinden de beter hale gelmişti ve HİÇ BİR ürün kullanamaz hale gelmiştim. Doğal içerikli ürünler bile cayır cayır yakıyordu, hassas ciltler için olanlar bile cehennem azabı çektiriyordu. Ümidi kestiğim zamanlarda bu seri beni kurtardı! Bunun bir de Hassas Ciltler için olan şişedeki gündüz kremi versiyonu ile dönüşümlü kullanmıştım. Yves Rocher sana ne kadar teşekkür etsem az! Bu çok çok çok hafif bir yanma hissine neden oldu ilk kullanımda fakat sonradan cildim sanırım kendisine teşekkür etti, kızarıklıktan ve kuruluktan mahvolmuş cildim adeta pürüzsüz ve yumuşacık oluyordu. Tabi bunu bile çok az miktarlarda ve ne yazık ki birkaç günde bir kullanabildim ancak Eylülde ilacı bırakınca artık günlük kullanıma başladım ve korktuğum o vıcık vıcık hissini vermedi hiç. Kıvamı losyon ile yoğun kremler arasında sanki hafif köpürtülmüş krem gibi, uygulama sonrası cildim tarafından hemen emildi, yapış yapış da olmadı. Mutlu mesut kullandım, sonraki fotoda göreceğiniz biraz katılaşmış (hani patates püresini dışarıda bekletirseniz katılaşır ya ona benzer) minik bir miktar kaldı (çünkü her zamanki gibi bunu bitirmeden başka birşeye geçtim :))) onu da bir pamukla aldım ve pırıl pırıl kutusuyla başbaşayız. Onu da küpe vb için mi kullansam (içindeki yuvarlak plastik kap çıkartılabiliyor ) yoksa yine ev yapımı kremlere başlarsam onlar için mi değerlendiririm henüz karar veremedim. Bu arada şuanda kapağı gümüş şeritli hale gelmiş sanırım, webdeki görüntüsü sizi şaşırtmasın ;)

Yves Rocher ürünlerini ben -biliyorsunuz- Almanya'dan getiriyorum çünkü orada fiyatlar genelde 3'te 1'ine denk geliyor (hatta bazen daha da az). Türkiye'de ne yazık ki yüksek ithalat vergileri vb nedeniyle fiyatlar uçmuş durumda, buradan nadiren de olsa çok ucuzluk yapıldığında ya da yeni ve mutlaka denemek istediğim bir şey olursa alışveriş yapıyorum. Bu ürün şu anda indirimde 111.90TL (Liste Fiyatı 139.90TL), ki bence bu rakam ne kadar doğal da olsa ürünler, herkesin bütçesine uyacak bir rakam değil (bu nedenle pek çok tüketici Nivea, Garnier, Neutrogena vb gibi daha ziyade güzellik marketlerinde satılan markalara yöneliyor. Tabi ki onların arasında da cildinize uygun ürünler var fakat çoğunda doğallıktan bahsetmek mümkün değil hatta çoğu Cilt Temizleme ürününde zararlı kimyasallar dahi var.

Fiyatı bütçenizi sarsmayacaksa, cildiniz de sıkıntılı bir dönemden geçiyorsa, Yves Rocher ürünlerine bir şans verin derim. YR ürünlerinin büyük bir bölümünü doğal şekilde üretiyor, bitkisel kozmetik diye geçmektedir. Ben rimelden ruja, duş jeli ve şampuanlara, ojelere, törpülere varana kadar YR'ın neredeyse tüm ürünlerini kullandım ve bugüne kadar hiçbir yan etkiyle, alerjik reaksiyonla karşılaşmadım (yağlı, karma & hassas yüzüm, yağlı & bölgesel kuru vücudum var).

Gitmeden dibini de göstereyim: (Kahve falı gibi durmamış mı hatta sağdaki suratı bir ben görmemişimdir herhalde? :D )



Okuduğunuz için teşekkürler, sizi seviyoruuuuzzz :*
Meltem


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder