21 Nisan 2017 Cuma

Reviews - Cilt Temizleme - La Roche-Posay Effaclar Yağlı ve Hassas Ciltler için Temizleyici

Herkese merhabaaa :)

Coook uzun zamandır size yazamayan hayırsızlar hayırsızı Meltem size güzell bir gün diler :) Fıstıklarım, çok şey oldu. Evlendim (çoğu şeyi de kendim hazırladım), bu esnada bir de düğün öncesi işe girdim, evlendikten sonra gezdik tozduk, kocam ameliyat oldu ben işten çıktım, Almanya malmanya derken sonunda bilgisayarımla içli bakışlar atışarak size yazı yazmaya başladım. Duydum ki nerde bu kız, neden yazmıyor, neden paylaşmıyor, ne yapıyor alıyor alıyor da diyormuşsunuz (kuşlara selamlar :D ), o yüzden açıklayayım dedim.

Neyse, bugünkü konuğumuz benim için çok kıymetli. Ufacık boyuyla beni mest eden bir ürün oldu.
Önden görünüşü:


Bu ciciyi ben bir Kozmela alışverişimin yanında almıştım. Küçük boy olsun denerim diye almıştım 10TL gibi bir rakamdı. Sonra gelince, bu ürünün aslında hediye olduğunu (yani hani kampanyalar olur ya Büyük Boy alana Seyahat Boyu Hediye! diye, heh işte bu onlardanmış sanırım) gelince gördüm ve hemen Kozmela MH durumu ilettim. Bedava verilen ürünü satmak ayıptır, hemen geri dönüş yapıp alışveriş sınırı ve süre kısıtlaması olmayan hediye çeki tanımladılar. Evet teşekkürler, çok beğendim hemen geri dönüş yapılmasını ama içime kurt düşmüştü, birkaç hafta sonra kodu denediğimde geçersiz kod demişti, ben de bu işin peşini bırakmıştım artık. Neyse, durum böyle negatif olunca ve biz o esnada bolca kendi alışverişimize ek bir de firmalardan gelen ürünlere öncelik verince bu miniş kenarda unutulmuştu ta ki bir tatil gününde çantama atana kadar!

Cildim oldukça problemli. Çok şükür Melisa gibi akneyle ağrılı sivilcelerle vb boğuşmak zorunda kalmıyorum ama cildim çok yağlı fakat karma da, e bir de çok hassas, dolayısıyla çoğu ürünle anlaşamıyoruz (ya da istediğim verimi alamıyorum), bu ürün ise efsane oldu! Kokusu yok neredeyse, hafif bir koku var, onu da göz ardı edebiliyorum. Kıvamı tam olarak jel gibi (jöle gibi hafiften yoğun değil yani), çok ufak miktarda aldığınızda dahi (bkz.fındık) tüm yüzünüze ziyadesiyle yetiyor. Köpürmesi fazla değil, öyle föşür föşür kabaran birşey yok yani ama sonrasında cildim pırıl pırıl ve en önemlisi bir Bioderma, Nivea, Garnier vb gibi birkaç dakika sonra kurutmuyor, o daha suyla yıkadıktan sonra bile hissedilen gıcır gıcır his yok. Ben o nedenle çok memnun kaldım, ilk fırsatta uygun fiyata bulduğumda da büyük boyunu alacağım!

Gelelim arkadan görünüşüne:



Görebileceğiniz üzere yukarıda bir yerde Sample - Not For Sale yazıyor :) Neyse gelelim içeriğine. Çok memnunum kullanimindan ve sonrasından evet ama içeriği kafamda soru işaretleri oluşturdu. Parabensizmiş ama içinde hem SLS (2.sırada, yani bol miktarda var demektir) hem de PEG çeşitleri var. SLS kaçınılmaz deniliyor ya da kullanımlar cildin zarar görmeyeceği seviyededir deniliyor ama uzun vadede (15-20 sene diyeyim) sonuçları ne olur henüz bilinmiyor.

Bu ürün 50ml boyutuyla bana birkaç ay gitti, 200ml lik büyük boyu 1.5-2 sene dayanacak gibime geliyor :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim, bir sonraki yazıya kadar mutlu kalın bebişlerim :*
Meltem




2 yorum:

  1. Allah mutlu etsin insallah 😊 hosgeldiniz .💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin canim benim cok tesekkurler :) Hosbulduk minik prensesin annesi :*

      Sil