28 Nisan 2017 Cuma

Reviews - Makyaj Temizleme - Karşılaştırma: Garnier, Beauty Formulas & MAC

Güzellikler hepinize merhaba :)

Nasılsınız? Güzel bir gün diliyorum kocaman da öpüyorum :)

Bugün sayfamızın konukları biraz kalabalık. Ne zamandır karşılaştırmalı yazılar yazamadım, elimde o kadar çok ürün var ki, ne ara kullanıcam ne ara değerlendiricem derken sonunda oldu :))

Ben biliyorsunuz ki genelde sadece göz makyajı (ona da pek makyaj denilmez ya: rimel, eyeliner sür ve çık!) yapıyorum. Maybelline vb drugstore markalarında önceden çıkartırken çok sorun yaşamıyordum ancak son yıllarda kalıcılığı arttırmak adına ve gotik bir görünüme bürünmememiz adına sanırım bazılarının formüllerini değiştirdiler ve eskiden suyla yıka çıksın rimeller bile çıkmaz oldu. Son yıllarda birkaç makyaj temizleyici denedim ancak hala aradığımı bulduğumu söyleyemicem. Bu yazıya şuanda aktif olarak kullandığım ürünleri ekledim yalnızca, bunun dışında Clinique'in ürünü var bir de makyaj çıkarma amaçlı kullanılan misel solüsyonlar ama onlar başka bir yazının konusu.

Bu üçü artık yavaştan son kullanma tarihleri (daha doğrusu kullanılabilirlik süreleri) yaklaştığı için bitirilecek (gerekirsa hunharca makyaj yapıp deli gibi silinicem hahaha). Garnier ile başlayalım:

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu




Bu ürünle aramız nedense düzelmiyor arkadaşlar. Tamam gelin-kaynana tadında değil aramız ama faydasını pek göremeyen ufak zumreden biriyim sanırım ben. Bir gözü temizlemek için bazen 2-3 dk gerekiyor ve benim şahsen o kadar sabrım yok ki o nedenle komple yüz makyajı yapmıyorum (evet, ne var yani makyajını silmeye üşenen bir ben mi varım?! :D Yine benzer bir nedenle balık da yemiyorum -kılçığını ayıklamakla uğraşana kadar açlıktan ölürüm ben-). Drugstore ürünlerini bile çıkartırken zorlanıyor gibime geliyor o nedenle yeniden almayı düşünmüyorum. Bunun bir ara iki fazlı versiyonunu gördüm sanki ama elimdekiler bitince deneyeceğim bakalım.




Beauty Formulas Göz Makyajı Temizleyici




Bu güzelliği sevgili @makyajseruveni fıstığımda görüp merakla almıştım. Mübarek kullan kullan bitmedi, daha da bitecekmişe benzemiyor :D Gerçekten çok bereketli bir ürün! Göz makyajında çok iddialı olmasını beklediğim bir üründü ama her ne kadar Garnier'den daha başarılı olsa da Benefit, Lancome ve son zamanlarda Maybelline'in çıkardığı rimelleri çıkartamıyor. Çok tutmak, zorlamak gerekiyor ki çıksın hele bir de birkaç kat sürdüysen vay haline (yani ben zevkimden tek kat sürüp çıkmıyorum ey makyaj endüstrisi :D ). Ben gözlerime vıcık vıcık sulu mulu birşeylerin girmesi hissini sevmiyorum, buna (ve üstteki kankisine) ne yazık ki her seferinde gözüme su girmesi nedeniyle pek alışamadım. Fiyat açısından oldukça başarılı ama dediğim gibi high end (imsi) rimeller kalıp gibi durunca benim işime pek yaramıyor.




MAC Pro Göz Makyajı Temizleyici



Bu ciciyi de denerim olursa sonra büyüğünü alırım diye almıştım. Bu haliyle bile sanırım ikisinin toplam fiyatı kadar :D Dolayısıyla öyle bütçenizi koruyan, eşlere babalara ay sonuna dost bir ürün değil ama malum markanın da öyle bir iddiası yok. Evet kızlar, bu ürün high end ürünleri de nispeten rahat çıkartan bir ürün ve gözün içine nüfuz eden bir arkadaş değil, yani ben bir de ardından gözümü kurutmak için pamuk kullanmıyorum ama bu şişenin ağzı bence fazla geniş ve dolayısıyla fazla dökülüyor ama tam verim alabilmek için de çok kullanmak gerekiyor. Bu şişeyi yarıdan fazlasına kadar sanırım 7-8 kullanımda getirdim. Büyük boyunu almak bana çok cazip geliyor kullanımından memnun olduğum (şuanda daha iyi alternatif bulamadığım için) ama büyük boyunun fiyatı (75TL) işsiz bünyemi üzecek (kocişimin de canını sıkacak tabi :D).




Clinique'inkinden de bahsi açılmışken kısaca bahsedeyim: Ben onu deneme paketinde edinmiştim, yağlı çift fazla bir üründü, dolayısıyla kalıcı rimelleri dahi kolayca çıkardı ancak gözümdeki o yağ hissi çok rahatsız ediyordu. Ürünü kullandıktan sonra hem kurutmak hem de fazla yağı almak için mutlaka birkaç pamuk kullanmam gerekiyordu, büyük boyunu da o nedenle almadım ve o yüzden kendileri de foto dünyamıza katılmadı :D

Anlayacağınız üzere henüz oh be tamamdır alsın bütün param onun olsun diyebileceğim bir göz makyajı temizleyicim yok, denemelerim araştırmalarım devam ediyor. Varsa önerebileceğiniz ürünler memnuniyetle dinlerim :)

Sevgiyle kalın, hoşça kalın ve de takipte kalın :)

Öptümmm,
Meltem




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder