23 Nisan 2017 Pazar

Reviews - Saç Bakımı - Loreal Elseve Extraordinary Oil

Tatlılarım merhaba :)

Uzun zaman ara verdik ama bomba gibi dönüyoruz. Çok güzel projelerimiz, başka blogger konuk yazıları, radyo programları (O_O), videolar vb vb. Ben bu esnada kısmetse sonbaharda Almanya'ya taşınıyorum kocacığımla, üniversiteye başlayacağım üstelik, bütün bunları nasıl yapacağız bilmiyorum ama yapıcaz artık :)))

Neyse gelelim günün konuğuna: Kendisi Loreal ailesine mensup, Elseve grubundan. Daha önceki dönemlerde Melisa bunun gri kapaklısını yorumlamıştı, aralarında ne fark var bilmiyorum ama ben bendekini yorumlamak ve artık bitirmek istiyorum :)



Kullanımını düzenli şekilde yapmadım o nedenle uzun vadede yağlandırma yapar mı bilmiyorum ancak özellikle saçım aşırı yıprandığında, zayıfladığında, aşırı sıcağa maruz kaldığında kullandım, duştan sonra özellikle ve ben yağ kazanına düşmüşçesine yağlı saçlıgillerden biri olarak hiç bir kullanımımda ve sonrasında saçımı yağlandırması gibi bir sorunla karşılaşmadım. Üstelik ürünü boca etmenize de gerek olmadan yapıyorsunuz herşeyi, 1-2 damla tamamiyle yeterli. Ben çok memnun kaldım, ilk kez de yağlı bir ürünü yarısına kadar tüketmişim :)))

Arkasına da bakalım:



Gelelim negatiflerıne: Loreal Çin marketinde tutunabilmek adına hayvanlar üzerinde test yaptırmak zorunda kalan yüzlerce firmadan biri. Ne yazık ki biz de yıllardır farkında olarak ya da olmayarak bu markaları kullandık ama artık ben yenisini almama kararı aldım, bilinçli olarak da almayacağım, zira o hayvancıkların çektikleri normal şeyler değil yani. Bunun dışında bazı ürünlerinde de SLS, PEG, Dimethicon (bkz bunda Dimethiconol var) ve benzeri zararlı olduğu bilinen maddeler bulunduğu ancak makul miktarlarda eklendiği için dert etmememiz gerektiği konusunda avutulduk. İlerleyen zamanlarda düzenli ve / veya aşırı kullanım neticesinde ne olacağı bilinmediği için de şimdilik parabenler ve türlü alkoller ile parfüm eklenmesine karşı çıkıyor sağlık dernekleri, kuruluşları fakat ileride bu konulara da dikkat edilmesi gerekecek ya da bunlara alternatif bulunması gerekecektir. O zamana kadar mümkün mertebe içerik avcılığına devam edecek ve dikkat edeceğiz :)

Buraya kadar okuduysanız daha da bir teşekkür ederim, sizi seviyorum :)

Sevgilerimle,
Meltem



2 yorum:

  1. ben geçtiğimiz yaz kullanıp memnun kalmıştım ama kış aylarında bana ağır gelmeye başladı o nedenle devam etmedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım :) Bende mevsimsel bir başkalık göstermedi çalı gibi olmuş demek artık saçım :D yorumun için teşekkürler, öpüyorum :*

      Sil