1 Nisan 2017 Cumartesi

SAÇIMI NASIL BAKIR YAPTIM? BÖLÜM 1- LOREAL EXCELLENCE PURE BLONDE 02 ULTRA AÇIK SARI DORE

Herkese merhaba!

Aslında bu yazı dizisini hazırlamadan önce fotoğrafların üzerine bize ait olduğu ile ilgili bir şeyler yazacaktım ama unuttum. Bu ara çalıntı fotoğraflarla blog yazma işi baya revaçta malum. Artık bir sorun yaşarsak yakın avukat arkadaşlarımla bu probelmi çözer ve tazminatlardan alacaklarımızla güzel güzel geçiniriz sanıyorum :)

Evet efendim bu yazıyı okuyanlar saçını bakır yapmakla ilgilenen arkadaşlarım. O sebeple öncelikle saçımın kendi tonu ile ilgili konuşmak istiyorum. Arkadaşlar saçlarımın kendi rengi açık kumraldan koyu sarıya geçişli bir renk. Kendi hali ile çok çabuk açılabilen bir renk olduğu için ben yılın 6-9 ayı son iki senedir saç boyamıyorum. Güneş benim saçımı doğal olarak açıyor ve çok rahat ediyorum. Bu saç rengine sahip olmak, ayrıca denediğim boya renkleri açısından da benim için avantaj oluyor, çünkü renkler saçımda rengini çok güzel veriyor. 

9 aydan sonra saçımdaki sarı renk çok çiğ bir tona bürünmüştü ve ben de saçlarımı kahve tonuna boyamıştım hatırlayacağınız üzere. Ancak o da aktı ve sarılar ortaya çıktı. Dipler tabii açık kumral olduğu için hiç rahatsız olmuyordum ama bir değişiklik ihtiyacı hissettim. Her bahar böyle dellenirim ben :) Tam boyamadan iki gün önce çekildiğim bir vesikalık üzerinden renk paylaşımı yapacağım ama burada diplerim baya koyu görünmüş onu da belirteyim:


Evet efendim durum bu :) Şimdi bu saçın üzerine direk bakır boyayamazdım malumunuz. Zamanında onu da denedim, güzel oldu ama şimdi tuttuğu gibi tutmadı boya. Neyse efenim, sonra watsons'da gezerken şu boyaya denk geldim:


Loreal markasını tercih ettim. Çünkü dışarıda satılan boyalar arasında en iyi sonuç aldığım ve güvendiğim boya bu marka. Hatta bir gün halamla konuşurken, kuaförü de evde boyayacaksan loreal al demiş, bunu da duyunca tamam dedim, doğru iş yapıyorum. 

Şimdi ben bu loreal excellence pure blonde serisinden 02 numaralı ultra açık sarı doreyi tercih ettim özellikle. Çünkü malum saçımı bakır yapacağım ve bakır rengine uygun bir zemin istiyorum. İçerisinde dore olan boyanın bakır da içerdiğini bildiğim için özellikle bu seçimi yaptım. Sonuca da bakarsak gayet doğru bir tercih olmuş neyseki :) Ben bunu boyadım. Bir ara size evde boya yapmakla ilgili ipuçlarımı da yazacağım. Zira onları uygulamadan boya gerçekten düzgün olmuyor. Sonuçları aşağıda paylaşıyorum, fakat şunu da belirteyim. O saçı yaptıktan 4-5 saat sonra alerjim yüzünden hasta oldum ve 3 gün ateşli ve hasta bir şekilde yataktan çıkamadım. 3 gün sonra ve yağlanmış bir şekilde fotoğraf çekmek durumunda kaldım. Şimdiden durum için özür diliyorum. O saç orada biraz daha koyu duruyor ama çok çok açık bir renk oldu aslında ve her yerini aynı renk tutturdum, evet gururla haykıyorum :)))




Burada böyle güzel göründüğüne bakmayın. Zaten tenim de beyaz, tam bir uzaylı sarısı oldu :) O gece bir de dışarı çıktım o kılıkla, herkes bana bakıp duruyor tuhaf tuhaf :) Umursadım mı? Tabii ki hayır :) Gerine gerine de gayet gezdim, çekilin olum en çok bana yakıştı diye :)))

Evet efendim saçımı bakır yapmamın ilk aşaması bu şekildeydi. Tekrar ediyorum: Kendi saç renginiz ve seçtiğiniz boyanın uyumu çok ama çok önemli. Geçtiğimiz yıllarda çok da doğru tercih yapamamışım. İlk defa böyle başarılı çıktım bu işten. Lütfen buna çok dikkat ediniz.

Bakır saçlarımla paylaşacağım ikinci yazıda görüşmek dileğiyle!

Melisacuğunuz,


6 yorum:

  1. 2. bölümü merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu akşam yayınlayacağım bir aksilik olmazsa. Öpüyorum çok çok!

      Sil
  2. Cok yakismiss 💕😊 blogunuzu takibe aldm.banada beklerim 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Ço ksevindim, çok incesiniz. Çok çok teşekkür ederim. Hemen takibe geliyorum ben de :)

      Sil