10 Nisan 2017 Pazartesi

SAÇIMI NASIL BAKIR YAPTIM- BÖLÜM 2 PALETTE 7.40 SULTAN BAKIRI

Veeee sonunda beklenen yazıyla herkese merhabaa!!!

İvit, sizlere geçen hafta 400 lira ücret çekilen saçımı, toplamda 45 liraya nasıl fıstık gibi hallettiğimin birinci aşamasını anlatmıştım. Biliyorsunuz, ilk aşamadan sonra alerjim beni yataklara düşürmüş, 3-4 gün ateşle yatmıştım. Azıcık kendime gelince de yaptığım ilk şey bir İrlandalı'ya dönüşmek oldu :))

Efendim kullandığım boya markası ve numarası başlıkta gördüğünüz gibidir. Ben yine de ayrıca bir görsel hazırlayarak boyayı sizlere hatırlatmak istedim:


Saçlarımı son 3 senedir senede muhakkak bir kere bu renkle boyuyorum. Ancak benim sıkıntım saçımın altlarını tutturmakta. Şöyle bir durum var: Benim saçlarım daha önce de belirttiğim üzere güneşte hemen açılır ve ben son 2 senedir 6-9 ay saçımı boyatmadan çok rahat gezerim. Saçımın üstü ve altı bu sebeple başka bir renk olur ama benim de sevdiğim odur aslında. Fakat biraz da çaba ve emekle bu sefer baya iyi tutturdum bu saçı. Gerçi şimdi renk açıldı ve  altı üstü ayrı renk oldu ama yine de efsane oldu :) Bugün yine bir sürü iltifat aldım söylemesi ayub :)

Neyse gelelim sonuca. Şimdi paylaşacağım fotoğraflar kuzenim tarafından çekildi. Filtreyi bir kenara bırakın; fönmüş, düzleştiriciymiş saçlarımı tüm çıplaklığıyla göstermek için hiçbir müdahalede bulunmadım. Sadece boyadım, yıkadım ve kuruladım. İşte sonuç:




Nasıl? Beğendiniz mi? Aranızda saçlarını bakır yapmak isteyen varsa elini çabuk tutsun canlar. Zira yaz geliyor, bu saçla gün aşırı denize, duşa girerseniz 5 gün sonra eski halinde bulursunuz :) Ara renkleri ister kendiniz boyayın, ister kuaföre boyatın bir şekilde akıyor çünkü. Turuncunun kaderi bu :)

Ben sonuçtan çok çok memnun kaldım. Çok güzel boyamışım ahauhauha. Bir ara da sizinle evde saç boyamanın püf noktalarını paylaşacağım. Zira onları uygulamadan tam olarak hiçbir zaman istediğim sonucu bugüne dek elde edemedim.

Ben şimdi doktora derslerinin başına. Malum akademinin bize ihtiyacı var :)))

Hepinizi pembe pembe öpüyorum,

Melisacuğunuz



10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Kadriye hanım, çok incesiniz. Çok çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Yaa ben tabıkı kaç aydır bakır dıye oluyorum Harkuladenın efsanesı olmuş !! Bayıldım gule gule kullan gupguzelım saçlarını nazarım değmesın :D mucukk !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmmm çok çok çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Çok mutlu ettin beni. Ancak bakır, saçı gerçekten deforme ediyor. Bakalım nereye kadar dayanacağız? Çok çok öpüyorum güzelim

      Sil
  3. bence sultan bakırı bir insana bu kadar yakışır :) çünkü beyaz tenli ve renkli gözlere sahip olduğun için tam sana uygun bir renk olmuş güle güle kullan canım :)) ben de palette sonbahar kızılına boyarım hep :D bu arada bloğumdaki çekilişime destek olmak için katılır ve sayfanızda paylaşma imkanınız olursa çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı arkadaşım benimmmm çok çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Gözler bana ait olmasa da kombinasyonu beğendiğine çok sevindim :D Sonbahar kızılı ne güzel isim öyle ya? Şimdi gördüm canım çekiliş olayını. Geliyorum sayfana

      Sil
  4. Bu renkte süper olmus canm benm 💕😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh benim tatlı, yeni arkadaşım da burada! Çok teşekkür ediyorum canımm. Yazan ellerin dert görmesin.

      Sil
  5. Güle güle kullanın.Çok hoş olmuş.Bloguma bende beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgıncığım merhaba ! Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Yeni bir arkadaş daha kazanmış olduk böylece. Hemen geliyorum takibe

      Sil