28 Mayıs 2017 Pazar

MINI AVA GRAY LENS İNCELEMESİ

Sonunda herkeslere merhabaaaa!!!

Ben yokken Meltem'le ne yaptınız kız? O ürün senin, bu ürün benim inceledi durdu sağ olsun :) Bu ara akademik camia, işyeri tercümeleri ve diğer dış etkenler yüzünden pek vakit ayıramadım buralara ama dedim ki argadaş ben bu oyunu bozarım :))

Benden çok istediğiniz Mini Ava Grey lenslerin yazısını sonunda yazabiliyorum. Arkadaşlar öncelikle lenslerimi temin ettiğim tek bir hesap var. Kendisinin ne kadar güvenilir, tatlı, diğer hesaplar gibi kazıkçı olmayan ve minnoş biri olduğundan daha önceki lens yazımda bahsetmiştim. O sebeple tekrar bahsetme gereği duymuyorum :))) Böyle bir arzunuz olursa Elnara hanımla gönül rahatlığıyla iletişime geçebilirsiniz:

                     Instagram hesabı: lenslandiya

Şimdi efendim öncelikle lenslerimizin geldiği minik şişeleri ve lens kaplarını göstermek istiyorum. Sonunda bir kawai lens kabım da oldu böylece:



Bu bölümden sonra da ne gösteriyordum diye düşünürken gözümün orjinal halini gösterdiğim aklıma geldi :))))) Bence lens yazılarında önemli bir ayrıntı. Sonra kendi gözüme nasıl olur sorusunun cevabı aklımıza takılıyor. Buyrun efendim o halde benim gözüm:


Şimdi de Mini Ava grey rengin önce gözde yakın bir şekilde çekmeye çalıştığım halini, sonra yüzümde genel duruşunu sizlerle paylaşmak istiyorum:


Günes ışığında:


Gölgede:


Gördüğünüz üzere lensler ben de gayet yeşil odaklı durdu. Bunun nedeni şu olabilir: Beni denizde de gören vay senin gözün ela, vay yeşile çalıyor falan diyor ama bence pek de alakası yok :)) Gözün bir alt tonu varsa o yeşile çalıyordur ve bende ondan bu rengi veriyordur diye düşünüyorum. O değil de size tanıttığım bu lensleri özellikle siyah saçlı arkadaşlarda çok görmek isterim, eminim ki efsane durur. Umarım bende de fena olmamıştır? :)

Okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum, umarım az çok faydası olan bir yazı olmuştur.

Sevgiyle kalın dostlar,

Melisacuğunuz!


3 yorum:

  1. merhaba tatlı bloğunu takibe aldım bana da beklerim :) bu arada lens kapların çok şekermiş. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. lens takmayı liseden beri çok istemiştim gözünü çizer kör olursun dediler aldırmadılar hiç :'(

    YanıtlaSil
  3. Owww saçlarla Harika uymuş 😍😍😍😍

    YanıtlaSil