8 Mayıs 2017 Pazartesi

Reviews - Cilt Bakımı - Yves Rocher Gençlik İksiri 7.9 Göz Kremi

Herkese merhabaaa :)

Nasılsınız görüşmeyeli? Umarım keyifli bir haftasonu ve ileride bereket getirecek bir Hıdrellez geçirmişsinizdir? Ben (Meltem), eşim, kayınvalidem ve annem&babamla Bulgaristan'da, atalarımızın geldiği köyde yapılan etkinliklere katılmak üzere 6 Mayıs sabahı yola çıktık, oldukça yorucu 2 gün geçirdik ancak yine de güzeldi! :) Bazen kökenlere inmekte vücuda ve kafaya reset atmakta fayda var :)

Gelelim günün ürününe:

Yves Rocher Gençlik İksiri 7.9 Göz Kremi 

(Satın almak ve daha fazla bilgi için üstteki linke tıklayabilirsiniz)
Artık tekrar tekrar anlatmak istemiyorum ama biliyorsunuz, bir ara Zoretanin adlı ilacı kullandığım için cildim inanılmaz yıpranmış, kurumuş ve herşeye tepki verir hale gelmişti. O aralar kullanmamıştım ancak ilacı bıraktıktan bir süre sonra kullanmaya devam ettiğim ilk ürün bu oldu. Göz Bakım Roll-onu olarak geçen bu ürünü, ilk kaz ayağı belirtilerini gördüğümü belirttiğim YR çalışanı önermişti. İlk kullandığım zamanlar hiçbir etkisini görmediğim kremin bu ilacı bıraktıktan sonraki dönemde kullandığımda ise çok ufak da olsa göz altındaki cildimi sıkılaştırma etkisini gördüm. En önemli amacı 3 adet bilyesi bulunan başlığın ufak hareketlerle göz altındaki o hassas bölgeyi uyararak canlandırması, sıkılaştırması (e tabi beni de buz gibi birşeyle dürtseler dairesel hareketlerle, ben de uyanırım :D ).

Etkisini gösteriyor mu? Evet. Cildimin temizleyici sonrası botoks görünümlü sıkılaşmadan ziyade daha yumuşak ama daha diri olduğunu gözlemleyebildim fakat mucizevi bir etkisi de olmadı (ki piyasada bunu sunabilecek bir ürün henüz görmedim, duymadım). Yani bunu kullanın, 5 kullanım sonrası PUF KAZ AYAKLARI YOK! diyen olursa inanmayın :) Öyle bir gayeniz (ve paranız ve ennn önemlisi güvenilir bir merkeziniz) varsa botox yaptırın yoksa onun dışında sağlıklı beslenmek (!), temiz havası olan bir yerde yaşamak (!) ve çok düzenli bir uyku döngüsüne sahip olmaktan başka yapabileceğiniz bir şey yok. Göz altlarının morluğunu, yorgunluk belirtilerini kolayca olmasa da uzun vadede azaltabilecek gerçekten işe yarayacak şeyler bu saydığım üç şeye ek olarak bir de bol bol su içmek. Yok benim o kadar sabrım, ben zararlı besleniyorum (bkz.ben), havası berbat yerde yaşıyorum (a aa yine ben) ve uyku düzenim de yok (haydaaa e hep ben hep ben) diyenlerdenseniz (bizdensiniz) o zaman önerebileceğim tek ürün yine bu olacak.

Yves Rocher doğal ürünler konusunda uzman ve güvenebileceğim bir marka, o nedenle de cildimizin en hassas noktasını onlara emanet edebiliyorum. Fiyatı da bütçenizi sarsmayacaksa (şuanda 110TL civarında, ürün tanıtım başlığına tıklarsanız sizi otomatik olarak YR Türkiye sayfasına götürecek), bu ürüne bir şans vermenizde fayda var.

Bilyelerin görüntüsü:



































Bir miktar ürün çıktıktan sonraki görüntüsü: (Yavaş yavaş göz çevresine yediriyorsunuz)
Arkası: 
Parfümsüz. Sabah ve akşam göz çevresine uygulayın. Gençlik aktive edici göz roll-onu.



































Bu ürün kapatıcı ya da makyaj gizlemesi yapan bir ürün değil. O nedenle diyorum, mucize beklemeyin. Zamanla düzenli kullanımla, göz altındaki yorgun görüntüyü azaltabilecek, cildi bir nebze sıkılaştıracak bir ürün. Gözümüzün altındaki bölgenin aşırı hassas olduğunu ve illa parmakla dokunacaksanız da küçük parmağınızla değmeniz gerektiğini unutmayın! Öbür türlü zaten hassas olan kısımları irite edebilir, çok kolay bir şekilde yıpratabilirsiniz ;)

Bir başka yazıda buluşmak üzere, sevgiyle kalın, takipte kalın :)

Öptümmm :*
Meltem


2 yorum:

  1. göz altları ihmale gelmez ve en çok o bölge ve boyun bence dikkate alınmalı ve güzel nemlendirilmeli diye düşünüyorum. bilyalı uçlar hoşuma gitti, umarım bir gün alır kullanırım :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum canım, en önemli bölgelerden biri ama hakkında genelde 40-50 yaşa kadar da pek birşey yapılmıyor ne yazık ki :) Okuduğun için teşekkür ederimmm öptüm :*

      Sil