4 Mayıs 2017 Perşembe

Reviews - Makyaj Temizleme - Yves Rocher Toksinlerden Arındırıcı Cildi Canlandıran Makyaj Temizleme Suyu


Selamlar güzellikler :)

Nasilsiniz? Umarim tüm güzellikler hayatiniza ugruyordur...

Bugün blog konugumuz Yves Rocher markasina ait Makyaj Temizleme Suyu (Toksinlerden Arındırıcı Cildi Canlandıran). Bu yazıyı uzunca bir zaman önce hazırlamıştım ama paylaşılmadan kalmış, elimde bundan bir tane daha var, kullanmaya başlamışken de sizlerle de yorumlarımı paylaşmak istedim :)

Aslinda tartismaya acik bir ürün. Ben Instagram`da paylastigimda begenmeyen kimselerin yorumlariyla da karsilasiyorum ama ben bir süredir kullaniyorum ve memnunum. Yves Rocher ürünlerini "dogalliklari" nedeniyle genelde tercih ediyorum, en azindan iddialari bu yönde ve belki mucizevi sonuclar almiyorum ama diger kimyasal pompalanmis marka ürünlerinden daha iyi oldugu düsüncesindeyim.




Bu tonik ihtiyac aninda alinmisti sonra aslinda biraz arada kaynadi cünkü elimde milyonlarca baska ürün vardi, o nedenle bir süre buna sira gelmedi ama yaklasik 4 aydir neredeyse kesintisiz kullaniyorum. Cildimi canlandirip, tazeliyor, kokusu fena degil (en azindan rahatsiz etmiyor) ve drugstore markalarinin rimellerini de cikartabiliyor. Digerlerinde ise o kadar etkili degil ne yazik ki (ör.Lancome, Benefit vb) daha yogun yapili rimelleri önce mac ya da Clinique`in göz makyaji cikaricisiyla cikartip sonra bununla da o yagli hissi yok etmeye calisiyorum ve cogu zaman da basarili oluyorum. Ciltte geriye yagli ya da abartili bir his birakmamasini cok seviyorum.


Bu ürünün bence en kötü yani, gözlerde biraz baski uygulayinca hafif yanmalara neden olmasi. Bende öyle bir etkisi oluyor sürekli, o nedenle cok hafif hareketlerle uygulamak gerekiyor o nedenle de bazen makyaji cikarmakta zorlanabiliyorum. Sanirim fondöten, kapatici ve bilimum makyaj ürünü kullananlarda cikartirken cok etkili olamayabilir, benim makyaj rutinim allik, rimel ve eyeliner / göz kalemi ekibinden olustugu icin sorun yasamiyorum.


Ürün iceriginin fotografi yukaridaki gibi. Umarim yazim size biraz fikir sunmustur, okudugunuz icin tesekkürler :) sevgilerimle,
Meltem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder